معجزة الانبا كاراس السائح* محتاجة فلوس والانبا كاراس هيفرجها تانى يوم*

By avkaras
بسم الاب والابن والروح القدس اله واحد امين 
اولا احب انا اتوجه بالاسف الي الاخت ماري علشان التاخير في نشر المعجزتين بس انا لسة واخد بالي منها النهارده وربنا يبارك حياتك بشفاعة الانبا كاراس
ثانيا ياريت ياجماعة اي حد يحصل معاه معجزة باسم وشفاعة الانبا كاراس يبعت بيها ميل علي 
avakaras@gmail.com
علشان ابعتها للناس وناخد منها بركة 

Mary Naguib at 10:49am April 1
الانبا كاراس عمل معى معجزات تانى يوم ناديتة بجد كنت مختاجة فلوس و صليت بالليل عشان يفرجها من عندة بعد ما قرات معجزة لة و حسيت بارتياح شديد و كل شوية اقول لماما ما تقلقيش الانبا كاراس هيفرجها تانى يوم اتصلت بيا المديرة و قالت انى ربحت الموظف المثالى و لى جائزة مالية و المجد للة , اتصلت بماما و قولتلها مش انا قلتلك ما تقلقيش و لسة انا متاكدة انة هيكمل عملة معايا , بركة شفاعتة و صلاتة تكون معانا جميعا

-------------------------------
Mary Naguib May 20 at 9:42am 

 i want to say that Ava karas was support me last few months as i made a mistake in my work and was going to pay $400 but i ask him to stand beside me and it was a bad time for me to make this money but by his prayer to god for me My Account manager talked with me and told me that to not paying this money , so thank you ava karas so so so much

كلمات رب المجد الي الانبا كاراس 
أما انت يا حبيبى كاراس:فكل انسان يعرف سيرتك ويذكر اسمك على الارض فيكون معه سلامى واحسبه مع مجمع الشهداء والقديسين.و كل انسان يقدم خمرا او قربانا او بخورا او زيتا او شمعا تذكار لاسمك انا اعوضه اضعافا فى ملكوت السموات .و من يشبع جائعا او يسقى عطشانا او يكسى عريانا او يأوى غريبا بأسمك انا اعوضه اضعاف فى ملكوتى .و من يكتب سيرتك المقدسة اكتب اسمه فى سفر الحياة.ومن يعمل رحمة لتذكارك أعطيه ما لم تراه عين وما لم تسمع به اذن وما لم يخطر على قلب بش