معجزة لانبا كاراس السائح " عظيم هو عمل الرب مع قديسيه "

By avkaras

معجزة لانبا كاراس السائح " عظيم هو عمل الرب مع قديسيه "

date mail Fri, Jul 17, 2009 at 4:19 PM

اسيوط - 15/7/2009

انا اسمي مينا في كلية هندسة أسيوط قسم مدني في سنه أولي ،،،،أنا في السنه دي وقبل النتيجة كنت خايف جدا من النتيجة وعمال احسبها مع نفسي وعمال اجيبها يمين وشمال مش نافعه بقول لو اتسترت في الماده دي هاشيل السنه علي الماده دي ( اصل انا كان في مادتين مش مهتم بيهم وكنت شايلهم كده كده فلو ماده تانيه يبأ خلاص ) فمش نافعه خالص وحتي جه الوقت اللي كنت بقول فيه ان سنه 2009 دي اوحش سنه مرت عليا في حياتي من حيث الحياه الدراسيه وكل حاجه المهم جه يوم 15/7 في الفجر وكنت صاحي عادي زي أي يوم وكنت بتفرج علي قناة CTV واول ما جبت القناه كان هناك فيلم الانبا كاراس شغال وكان في اخره في اللحظه اللي كان المسيح بيكلم فيها الانبا كاراس ،،فبعد ما سمعتها روحت صليت لربنا واتشفعت بالانبا كاراس وبعدين روحت علشان انزل الفلم بتاعه من علي النت واسمع قصة حياته ونزلتها وعرفت ان يوم 8 ابيب(15/7/2009) هو عيد نياحته وده من كان حسن الحظ علشان النتيجه كنت حاجبها في نفس اليوم ده فكل الكلام ده زود من شدة صلاتي لربنا والانبا كاراس وطلبت منه ان يطمني علي النتيجه وبالذات بعد ما قريت معجزات ليه في نفس اليوم مع الطلبه او معجزات شفاء المرضي وندرت للانبا كاراس وفعلا جبت النتيجه والحمدلله نجحت والمواد اللي كنت خايف منها جبت فيها جيد ومقبول فشكرت ربنا والانبا كاراس وقولت لازم ابعت المعجزه دي علشان دي معجزه وانا متأكد ان ربنا وقف معايا بالذات وقت ظهور النتيجه وعلشان الناس تتعرف علي معجزات الانبا كاراس وتتشقع بيه .

 

" عظيم هو عمل الرب مع قديسيه "