كل سنة وموقع الانبا كاراس السائح طيب بمرور سنة علي انشاء الموقع

By avkaras
كل سنة وموقع الانبا كاراس السائح طيب بمرور سنة علي انشاء الموقع
كل سنة وانت طيب يانبا كاراس
الانبا كاراس السائح ياخواتي ده قديس عظيم
اختار يعيش في مخاف الله
مين فين دلوقتي بيختار العيشة في مخاف الله
كلة بيبعد عن ربنا ويقول ضغوط الحياة والمشغولات
ونبعد ونبعد .ياجماعة لازم ناخد القدسين دول قدوه وحياتهم قانون
الامير كاراس اخوي المللك يترك كله هذا في سبيل الحب الالهي
آه ..........
منك ايها الحبيب
لقد سلبت منهم كل شي

اخواني واخواتي في المسيح عيد نياحه الابنا كاراس السائح
يوم 8 ابيب الموافق 15/7 من كل سنة
اي حد محتاج اي طلبة من الانبا كاراس يطلبها بايمان في اليوم ده ربنا بيستجيب لية

انا حصلت معايا معجزة يوم 15/7/2007
اللي حصل كالتي كان ليا صديق اخوه كان عقدة حياتة اللغة الانجليزية هو كان في ثالثة ثانوي بيدرس في مصر طبعا الثانوية في مصر دي الضغط العصبي والنفسي فيها بيكون صعب المهم اخوي صاحبي كان شايل مادة اللغة الانجليزية بتاعت سنة تانية ثانوي (يعني امتحانها في التخلفات _الملحق_)وبرده لم نجح فيها .انا كنت عندهم يوم نتيجت الثانوية العامة انا قولت لوالدته كانت خايفة يشيل الانجليزي تاني بتاع سنة تانية وتلاتة
انا قولتها النهارده عيد الانبا كاراس السائح اطلبي منه اي حاجة وصدقني هيلبيك طلبك اصل اليوم ده عيد نياحته
وفعلان بشافعة الانبا كاراس السائح بليل ظهرت النتيجة ونجح اخوي صاحبي في السنتين ودخل كلية حقوق بشفاعه الانبا كاراس السائح